مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-22سياسي

محصولی دانش بنیان که کووید19 و آنفلوانزا را از بین می برد


مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل با اشاره به اینکه تولید محصول ضدکرونایی این شرکت مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: آمادگی کمک به دولت برای گذر از شرایط سخت کرونایی را داریم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل با اشاره به اینکه تولید محصول ضدکرونایی این شرکت مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: آمادگی کمک به دولت برای گذر از شرایط سخت کرونایی را داریم.

رنجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تولید محصول ضد کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: اولین شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان هستیم که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می کنیم.

وی از دریافت تاییدیه شرکت دانش بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری توسط شرکت پارسی گیل خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با یک تیم 15 نفره به صورت شبانه روز در حال تولید دستگاه مذکور از طریق فناوری پلاسمای اکسیژن و تیغه های نانو تیتانیوم با نام تجاری Medwave هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل تصریح کرد: شرکت پارسی گیل تنها تولیدکننده این فناوری در دنیاست و خوشبختانه تنها دستگاهی است که تاییدیه های از بین بردن ویروس کووید19 و آنفلوانزا را از آزمایشگاه های داخلی و بین المللی کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولی دانش بنیان که کووید19 و آنفلوانزا را از بین می برد

محصولی دانش بنیان که کووید19 و آنفلوانزا را از بین می برد